Mads Suldrup
-
-
- American Hustle
- "Skuespillernes tour de force-præstationer udfolder sig i en gennemført og stilsikker 70’er-setting med disko og blues på lydsiden og bukser med svaj i gadebilledet."
5
- Don Jon
- "Joseph Gordon-Levitt maler et skræmmebillede, og Don Jon ender som en puritansk hudfletning af bar hud."
2
- The Escape Plan
- "...det er en skam, at filmen ender i larmende skuddueller og eksplosioner, der får souffleen til at falde sammen og Arnold og Sly til at ryge tilbage i de gamle, slidte mønstre. For det klæder dem her på deres ældre dage, at når de spiller lidt mere med intelligensen end med musklerne."
3
- Promised Land
- "... ser man gennem fingrene med den åbenlyse agenda i 'Promised Land', er der et et eftertænksomt drama at hente."
4
- Elysium
- "... den virker ikke fortænkt, fordi Blomkamp er en mester i at tale til publikum gennem sine detaljerede karakterer og miljøbeskrivelser."
4
- Red 2
- "Man har måske hygget sig undervejs, men oplevelsen er glemt, så snart rulleteksterne begynder."
3
- Now You See Me
- "...et slags fattigmandskryds mellem Steven Soderberghs kupkomedie Ocean’s Eleven og Christopher Nolans tryllekunstner-thriller The Prestige. "
2
- After Earth
- "... det virker, som om Shyamalan har troet, at den overdådige computergenerede verden ville gøre arbejdet for ham."
2
- Side Effects
- "...en herligt uforudsigelig genrehybrid, som man aldrig ved, hvor man har. Utilregnelig som en teenager og velorkesteret som en række dominobrikker, der kalkuleret vælter hinanden brik for brik."
4
- Oblivion
- "Som sci-fi-blockbuster sidder Oblivion dog lige i skabet."
4
- Identity Thief
- "...vil være en stærk kandidat til en bundplacering, når biografåret skal gøres op."
1
- Fem knuste kameraer
- "... forfriskende, fordi den først og fremmest er personlig frem for politisk og derudover er en visuel mavepuster sprængfyldt med autenticitet i modsætning til andre sobre, men tørre skildringer af konflikten."
5
- The Last Stand
- "Man forstår således godt, hvorfor The Last Stand kun har indspillet en tredjedel af sit budget i USA. 80’ernes drengerøve er blevet gamle, og nutidens unge vil hellere have effekttunge superhelteeposser eller kyssende vampyrer."
2